اینستاگرام

انتخاب پست های جذاب برای ادمین های صفحات اینستاگرام فرایندی است زمان گیر و طولانی. بعضی اوقات ادمین ها بدلیل زمان بر بودن این پروسه آن را در الویت بعدی خود قرار می دهند و بیشتر دنبال این هستند که در بین کاربران خود پیچشان به عنوان صفحات فعال شناخته شود و بعد اگر زمانی را پیدا کردند به دنبال تولید محتوایی مناسب هستند و حال نکته مهمی که کمتر به آن توجه می شود آن است که ما صفحاتمان را بر اساس نیازسنجی مخاطبین خود طراحی نمی کنیم در نتیجه به مشکل بر می خوریم و نمی توانیم برای مخاطبین هدف خود پست های جذاب ایجاد کنیم. نکاتی که شما را برای شناسایی مخاطبین هدفتان و رسیدن به پست های متناسب با مخاطبین کمک می کند عبارتند از :

  •  آمارهای جمعیتی اینستاگرام خود را بررسی کنید:هنگام شروع جستجو، داشتن اطلاعات جمعیت شناختی از مخاطبان اینستاگرام بسیار مفید خواهد بود. 
  • رفتار فالوورهای خود را مورد بررسی قرار دهید.
  • - محتوایی را که رقبای شما پست می‌کنند بررسی کنید

در پست

چگونه مخاطب هدف خود را در اینستاگرام پیدا کنیم؟» به طور مفصل در مورد اینکه چگونه مخاطبین هدف خود را دراینستا پیدا کنیم مطالبی بیان کرده‌ایم که می‌توانید به آن مطلب مراجعه کنید.


مشخصات

آخرین جستجو ها